Naša spolupráca s obchodným centrom Cassovia
V apríli 2021 sme nadviazali spoluprácu s novým klientom – obchodným centrom Cassovia v Košiciach. Aktuálne máme za sebou takmer rok spolupráce a kopec spoločných aktivít. OC Cassovia prešla za posledných 10 rokov veľkými zmenami. Väčšina Košičanov ho nenazve inak ako bývalý Carrefour, stále kolujú nepravdy, že v centre nič nie je a že je poloprázdne. Práve s týmito kľúčovými negatívami sme v ich komunikačnej stratégii zabojovali.
Spoločne sme vytvorili koncept, ktorý má Košiciam a okoliu ukázať, že OC Cassovia je napredujúcim servisným obchodným centrom, ktoré im ušetrí čas. Obchodné centrum a ušetrí čas? Áno, práve to je jeho konkurenčná výhoda. Nemotáte sa tu hodiny ako v iných košických obchodných domoch. Vybavíte obed, domáce potreby, nákup potravín a poštu, a to všetko za menej ako hodinku.
Zvolili sme si cestu úprimnosti
Ukazujeme naozaj to, čo je realita. V príspevkoch na sociálnych sieťach nie sme prudko IN a poukazovať na trendy vo fashion svete – to nie je poslaním centra. Ukazujeme, kde kúpite kvalitné remeselné produkty, nezávadný nábytok z masívu a stihnete aj zdravé raňajky. Zvolili sme si cestu úprimnosti a po vyše roku spolupráce musíme povedať, funguje to.
Čomu konkrétne sa pri tomto klientovi v agentúre venujeme?
Založili sme Instagram
- Keďže malo obchodné centrum do roku 2021 iba Facebookovú stránku, rozhodli sme sa pridať k ich komunikácii ďalší zaujímavý kanál – Instagramový profil. Ten sme im založili od nuly – navrhli sme grafiku gridu, zadefinovali sme hashtagy, vymysleli pár sekcií na highlighty, BIO sme vyplnili tým najdôležitejším pri obchodnom centre – otváracími hodinami a webom. Dnes sa Instagram po roku fungovania teší 1 141 followerom, ktorých počet neustále stúpa. S klientom si polročne stanovujeme nové a nové ciele v ich počte, ktoré zaujímavými príspevkami postupne spĺňame.
Facebook a Instagram
- Spravujeme sociálne siete Facebook a Instagram v plnom rozsahu. S ich milou marketingovou koordinátorkou Blankou Krovickou si všetky príspevky plánujeme na spoločných stretnutiach. Po spracovaní podkladov nám príspevky môžu schváliť alebo zamietnuť prostredníctvom aplikácie Kontentino. Tak zabezpečujeme, že sú príspevky vždy aktuálne a k fanúšikom sa dostávajú vždy správne informácie.
Fotenie a natáčanie videí
- Ak je to potrebné, v centre zabezpečíme aj fotenie či natáčanie videí. Spoločne prejdeme prevádzky a pripravíme si podklady na sociálne siete či pre tlačoviny. Ich marketingová koordinátorka však rada fotí, preto máme šťastie a fotografie nám zabezpečí pokojne aj skoro ráno. Následne sa tak venujeme úprave fotiek a ich príprave pre sociálne siete.
Navrhli sme prehľadnejší web
- Keďže žijeme v digitálnej dobe, web obchodného centra potreboval oživiť. Pristúpili sme tak k jeho redizajnu a sprehľadnili sme ho. Kľúčovými prvkami sa stali otváracie hodiny a mapa s presným rozmiestnením prevádzok.
Tlačoviny/ poukážky/ plagáty a billboardy
- Obchodné centrum je živý organizmus. Neustále sa v ňom deje niečo nové, o čom je potrebné dostatočne informovať. V agentúre tak okrem digitálu zabezpečujeme aj offline aktivity v podobe plagátov, polepov či veľkoformátovej tlače. Celú komunikáciu sa pokúšame ujednotiť v online aj offline priestore. Záleží nám na tom, aby centrum komunikovalo dlhodobo konzistente a viedlo to k jeho lepšej zapamätateľnosti.
Pomáhame s prípravami podujatí
V pláne aktivít v roku 2022 máme aj eventy. Aktuálne v centre prebieha Zbierka školských potrieb pre deti z Ukrajiny, pripravujú sa Veľkonočné remeselné trhy či Bazár pre labky na podporu opustených psíkov a mačiek v Košiciach. Bude to zaujímavé a bude to pomáhať 🙂
Za klientov ako OC Cassovia sme nesmierne vďační. Máme podobnú krvnú skupinu. Obchodné centrá sú živými organizmami, v ktorých sa neustále čosi deje. Práve skutočnosť, že je OC Cassovia žijúcim centrom (aj keď ide skôr o servisné než fashion obchodné centrum), chceme ukazovať svetu.
Chceme zvýrazniť realitu v podobe skutočnosti, že OC Cassovia šetrí váš čas – vybavíte tam rýchly nákup potravín, paušál, domáce potreby aj lekáreň. Veríme, že sa nám to vďaka dobre nastavenej stratégii a komunikácii priamo s vedením centra darí.