Po úspešnom Innovation Boot campe, ktorý sme pomáhali organizovať v roku 2018, sme dostali ponuku na vytvorenie komunikačnej kampane pre Innovationlab, ktorý bude novým domov staratupov pochádzajúcim z košického IT Valley.
Na sociálnych sieťach bolo hlavnou úlohou akvizovať fanúšikov, oboznámiť ich so vznikom startupového centra a pozvať ich na chystaný event Večer nápadov a príležitostí.
Cieľ kampane: 100 účastníkov
Autor hlavného vizuálu: Dan Urban, T-Systems Slovakia
Dátum: 29.5.2019
Miesto: kino Úsmev, Košice
Počet registrovaných účastníkov: 139
Mojou vášňou sú termíny, plánovanie a stratégie. Najradšej mám však krízovú komunikáciu, organizovanie eventov a plánovanie PR aktivít. Bavia ma živelné, dynamické projekty, no na druhej strane aj klasická žurnalistika v podobe tlačových besied a brífingov.