Košice majú nové startupové centrum

Kampaň pre Innovlab

Po úspešnom Innovation Boot campe, ktorý sme pomáhali organizovať v roku 2018, sme dostali ponuku na vytvorenie komunikačnej kampane pre Innovationlab, ktorý bude novým domov staratupov pochádzajúcim z košického IT Valley.

Sociálne médiá

Na sociálnych sieťach bolo hlavnou úlohou akvizovať fanúšikov, oboznámiť ich so vznikom startupového centra a pozvať ich na chystaný event Večer nápadov a príležitostí.

Event Marketing

Cieľ kampane: 100 účastníkov

Autor hlavného vizuálu: Dan Urban, T-Systems Slovakia

Dátum: 29.5.2019

Miesto: kino Úsmev, Košice

Počet registrovaných účastníkov: 139

Miroslava Korytková

Mojou vášňou sú termíny, plánovanie a stratégie. Najradšej mám však krízovú komunikáciu, organizovanie eventov a plánovanie PR aktivít. Bavia ma živelné, dynamické projekty, no na druhej strane aj klasická žurnalistika v podobe tlačových besied a brífingov.