Vianočná kampaň pre košický Aupark

V roku 2018 sme mali možnosť spolupracovať na viacerých zaujímavých projektoch. Jedným z nich bola aj vianočná kampaň pre košické nákupno-zábavné stredisko Aupark.

Jej cieľom bolo vytvorenie hlavného vianočného vizuálu, ktorý zahŕňal návrh claimu pre kampaň, návrh motívu, jeho popis aj celkové spracovanie.

Vianočnú kampaň sme smerovali k tradíciám, k pocitu pokojnej rodinnej a priateľskej vianočnej atmosféry, na ktorú sa všetci celý rok tešíme. K tomu, že v dnešnej uponáhľanej dobe si vážime pokojné chvíle a advent nie je časom konzumu a zháňania darčekov, ale časom plným lásky a príjemných zážitkov.

Vianočné trhy sú miestom, kde nájdeme chutné jedlo a nápoje, kvalitné slovenské výrobky, pestrý hudobný program a v neposlednom rade sú miestom stretnutí. Spoločne s našou rodinou, priateľmi, kolegami, súčasnými či bývalými spolužiakmi si užívame chuť tradičných slovenských Vianoc a tradičnú neopakovateľnú atmosféru.

Hlavný vizuál bol použitý v dvoch variáciách pre oslovenie rôznych cieľových skupín, rovnako offline, ako aj online.

 

 

 

Miroslava Korytková

Mojou vášňou sú termíny, plánovanie a stratégie. Najradšej mám však krízovú komunikáciu, organizovanie eventov a plánovanie PR aktivít. Bavia ma živelné, dynamické projekty, no na druhej strane aj klasická žurnalistika v podobe tlačových besied a brífingov.