Desaťdňová súťaž SK-Profi Bike
Prišiel čas na našu prvú case study! Pre stáleho klienta SK-Profi Bike dlhodobo zabezpečujeme komunikáciu na facebooku, pripravujeme bannery, newslettre a súťaže. Tá najnovšia priniesla na facebook stránku 144 fanúšikov, zväčša aktívnych cyklistov, a na web 50% nových relácií.
Súťaž sa konala v spolupráci s časopisom Biker, ktorý zverejnil vo svojom aprílovom čísle mini test cyklistickej prilby spolu s výzvou na sledovanie FB stránky SK-Profi Bike, kde sa bude o podobnú prilbu súťažiť. My sme následne pripravili bannerik a sformulovali pravidlá súťaže. Keďže cieľom bolo pritiahnuť na web čo najviac návštevníkov, súťažiaci mali za úlohu zdieľať v komentári produkt, ktorý by chceli mať vo svojej cyklovýbave, a tiež lajknúť FB stránku.
Súťaž bola následne zdieľaná na rôzne súťažné portály (abcsutaze.sk, esutaze.sk a pod.), na facebooku časopisu Biker a vo viacerých facebookových skupinách venovaných cyklistike (Cyklista všedného dňa, Cyklistika, biking Košice a okolie a i.). Súťaž nemala žiadnu platenú podporu.
Výhercu sme žrebovali náhodne. Stal sa ním Tomáš, u ktorého je prilba v dobrých rukách a hneď sa aj informoval, či si k nej môže dokúpiť aj ďalšie produkty zo stránky 🙂 Bannerik s menom výhercu mal dosah 571 ľudí.
Výsledok? Noví aktívne komunikujúci fanúšikovia na facebooku z relevantnej cieľovej skupiny, zvýšená aktivita na stránke a prílev nových návštevníkov.
Veríme, že sa nám takýchto skvelých súťaží bude dariť organizovať stále viac.
Desaťdňová súťaž v číslach
Trvanie súťaže: 20. 4. 2016 – 30. 4. 2016
Súťažný príspevok
Počet súťažných komentárov: 208 komentárov
Počet zdieľaní (i keď nebolo predmetom súťaže :): 100
Počet lajkov: 157
Web
(www.feltbicykle.sk, sk.bbbcycling.com, skprofibike.sk)
Nových relácií: 50,91 – 56,65%
Počet zobrazení stránky: 9 551 – 11 244
Facebook stránka
Počet nových lajkov: 144