V agentúre oceňujeme priateľský prístup klientov, ktorí do nás vkladajú dôveru. Práve partnerský vzťah nám dáva možnosti vymýšľať a tvoriť nápady, ktoré sa budú páčiť vám aj vašej cieľovej skupine.
1. Úvodné stretnutie
Na úvodnom stretnutí sa porozprávame o vašom podnikaní, prediskutujeme vaše ciele a pozrieme sa na rôzne komunikačné kanály, nástroje, možnosti a nápady na aktivity. Úvodná konzultácia je bezplatná a môže prebehnúť osobne alebo online. Termín konzultácie prostredníctvom videohovoru si môžete jednoducho rezervovať aj online na tomto odkaze.
2. Ponuka spolupráce
Na základe úvodnej konzultácie vypracujeme ponuku spolupráce s konkrétnymi návrhmi, termínmi a cenovou ponukou.
3. Práca na projekte
Po schválení cenovej ponuky a úhrade zálohovej faktúry v spoločne dohodnutej výške v závislosti od rozsahu projektu a externých nákladov sa pustíme do práce. Pravidelne sme v kontakte, konzultujeme a pripomienkujeme si jednotlivé kroky. Komunikácia a schvaľovanie prebieha osobne pri kávičke, prostredníctvom videohovorov, telefonátov, e-mailom, alebo prostredníctvom online nástrojov, podľa toho, čo uprednostňujete.
4. Reporting
V závere projektu vám zašleme podrobný report o našej práci a jej výsledkoch. Pri dlhodobej spolupráci vyhodnocujeme začiatkom každého mesiaca výsledky dosiahnuté v predchádzajúcom mesiaci a stanovujeme si úlohy a ciele na aktuálny mesiac.
Veríme, že základom úspešnej spolupráce je otvorená komunikácia, profesionalita a dôvera.
Spravujte súhlas so súbormi cookie
Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Funkčné
Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.