Top

Trochu iný predvianočný billboard

Darovacích kampaní je pred Vianocami všade plno. Vyzývajú k štedrosti, láskavosti a snažia sa od ľudí získať aspoň malý finančný príspevok, ktorý môže častokrát spôsobiť obrovskú radosť. Spomedzi týchto kampaní bude tieto sviatky jedna vynikať. Neprosí o peniaze, ale o čas a trpezlivosť.

Projekt Schopné deti bol spustený len nedávno. Jeho cieľom je nájsť šikovným deťom vyrastajúcim v znevýhodnených podmienkach mentorov, čo by ich viedli na ceste k ich vysnívanému povolaniu. Nepotrebujú peniaze, ale ich rady, skúsenosti, posmelenie. Sen každého dieťaťa je iný a nájsť vhodného mentora je preto náročné. Práve preto ETP, nezisková organizácia, ktorá projekt Schopné deti zastrešuje, spústila od 1. decembra informačnú billboardovú kampaň.

Vizuál billboardov sme spracovali u nás v LEMUR-e. Vybrali sme si preto jedno zo schopných detí – školáčku Emku, ktorej snom je stať sa učiteľkou. Zasadili sme ju do dvojakého pozadia. Čiernobiela je jej každodenná realita, život v polorozpadnutom domčeku v špinavej dedine. Farebná je zas budúcnosť, na ktorú sa môže tešiť vďaka pomoci mentorov – učiteľská kariéra v čistučkej triede plnej detí. Predel zvýrazňuje nápis Pohnite s tým. Každý z nás sa totiž môže stať mentorom a pohnúť s Emkinou budúcnosťou tým správnym smerom. Výrazný je aj nápis s výzvou Venujte svoj čas splneniu detských snov ako online mentor a webová stránka, kde si môžu mentori vybrať dieťa a prihlásiť sa k mentorovaniu.

Billboardy budú umiestnené na viacerých miestach v Košiciach aj Bratislave a ich účinnosť v podobe počtu kliknutí na stránku www.schopnedeti.sk a počtu odoslaných prihlášok mentorov budeme dôkladne sledovať. Veríme, že aj vďaka nám sa budúcnosť Schopných detí zmení z čiernobielej na farebnú.

})(jQuery)